.Στον Παναθηναϊκό μέχρι το 2015 ο Δημ. Διαμαντίδης

Έντεκα χρόνια της καριέρας του με τη φανέλα του Παναθηναϊκού θα γράψει η ιστορία για τον Δημήτρη Διαμαντίδη, μετά την υπογραφή νέου διετούς συμβολαίου με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός. Η διοίκηση του Παναθηναϊκού «έδεσε» τον αρχηγό της μέχρι το 2015.

Ο Διαμαντίδης πρωτοϋπέγραψε στον Παναθηναϊκό το 2004 σε ηλικία 24 ετών και πλέον έχει την ευκαιρία να παραμείνει στους «πράσινους» μέχρι τα 35 του.

Ο διεθνής γκαρντ δήλωσε μετά την επέκταση της συνεργασίας του με τον νταμπλούχο Ελλάδας: «Είμαι χαρούμενος, ευτυχισμένος για την παραμονή μου στην ομάδα. Η αλήθεια είναι ότι στο μυαλό μου δεν υπήρχε κάτι άλλο, δεν ήθελα να φύγω από εδώ, γιατί αισθάνομαι όμορφα, καλά και σαν στο σπίτι μου στον Παναθηναϊκό. 

Δεν υπήρχαν δεύτερες σκέψεις για μένα ούτε για μια στιγμή. Ήθελα να παραμείνω στην ομάδα από την αρχή. Αυτό που όλοι μαζί θα προσπαθήσουμε τώρα να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε με δουλειά, ώστε να κρατήσουμε τον Παναθηναϊκό στο υψηλότερο επίπεδο».

.

.

ZOGRAFOU NEW POLIS ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ NEWS1 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.