.Παπανδρέου: Είμαι παρών και δεν είμαι όμηρος κανενός

Σαφείς αιχμές κατά των συνθηκών που επεκράτησαν κατά το τέλος της πρωθυπουργίας του, άφησε ο Γιώργος Παπανδρέου μιλώντας στο διήμερο συμπόσιο του ΠΑΣΟΚ. Διεμήνυσε ότι είναι “παρών” και πως δεν είναι “όμηρος κανενός”. “Ήμουν, είμαι και θα είμαι εδώ να τις υπηρετώ. Με τις όποιες επιτυχίες και τα ανθρώπινα λάθη. 
Όποιες κι αν είναι οι συνέπειες εγώ θέλω να είμαι πρώτα συνεπής στις αρχές που πιστεύω. *Γιατί δεν με κρατάει κανείς.
Δεν υπήρξα ποτέ, ούτε σκοπεύω να γίνω όμηρος κανενός. Τις ίδιες αρχές, με την ίδια παρρησία θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι στην Ευρώπη και παντού στον κόσμο” τ... περισσότερα »

.

.

ZOGRAFOU NEW POLIS ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ NEWS1 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.