.Για ένα πουκάμισο αδειανό, για μια «διαπραγμάτευση»

Το πουκάμισο το θαλασσί, μια φορούσα εγώ και μια εσύ. Για αυτό και «έβαλα αυτό με τα λαχούρια κι έφυγα γρήγορα από τα αγγούρια». Με πουκάμισο λαχούρι, κάναμε το κόμμα αχούρι. 

Να μου το πεις το σε αγαπώ και πάλι, να μου το πεις το πουκάμισο είναι ζάλη. «Αίγινα σταρ με αυτό το πουκάμισο, αν και ο στόχος μου ήταν να περάσω απαρατήρητος», δήλωσε ο κος Βαρουφάκης, μετά το σάλο για τις ενδυματολογικές του προτιμήσεις. 

Ο Καμένος το παίζει υποστράτηγος, ο Γιάνης υποκάμισο. Έπειτα από δύο χιλιάδες χρόνια, οι αρχαιολόγοι θα αποκρυπτογραφήσουν το plan B, μελετώντας διεξοδικά τα σύμβολα στο πουκά... περισσότερα »

.

.

ZOGRAFOU NEW POLIS ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ NEWS1 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.