.Μίκα Ιατρίδη: Οχι στην πολιτική αστάθεια, ναι στον Σταύρο Δήμα

Η κ. Ιατρίδη η οποία είχε εκλεγεί βουλευτής με τους Ανεξάρτητους Έλληνες, επισημαίνει ότι ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του πρωθυπουργού λέγοντας «όχι στην πολιτική αστάθεια και αβεβαιότητα». 

Ειδικότερα στην ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα αναφέρει τα εξής: «Στην πολιτική μου πορεία όλες τις πολιτικές αποφάσεις μου τις έλαβα με βάση αυτό που θεωρούσα ότι είναι το καλύτερο για την πατρίδα μου. 

Τις αποφάσεις αυτές τις έλαβα χωρίς να δεσμεύομαι από καμία κομματική ηγεσία, χωρίς να έχω καμία απολύτως εξάρτηση. Άλλωστε, οι πράξεις μιλούν από μόνες τους. Τις αποφάσεις αυτές τις έλαβα ...περισσότερα »

.

.

ZOGRAFOU NEW POLIS ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ NEWS1 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.