Άνοδος του Δείκτη Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης
στην Ελλάδα για το δεύτερο τρίμηνο του 2014 σημειώνεται, σύμφωνα με τα πιο
πρόσφατα στοιχεία της έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen. Ο
δείκτης στην Ελλάδα αυξήθηκε για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, φτάνοντας συνολικά
τις 55 μονάδες, ακολουθώντας την αυξητική τάση τόσο του Παγκόσμιου όσο και του
Ευρωπαϊκού δείκτη εμπιστοσύνης.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen για το δεύτερο τρίμηνο του 2014, ο παγκόσμιος δείκτης διαμορφώθηκε στις 97 μονάδες και είναι ο υψηλότερος που έχει σημειωθεί από το πρώτο τρίμηνο του 2007.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen για το δεύτερο τρίμηνο του 2014, ο παγκόσμιος δείκτης διαμορφώθηκε στις 97 μονάδες και είναι ο υψηλότερος που έχει σημειωθεί από το πρώτο τρίμηνο του 2007.
Η Ινδία κατάφερε με μια αύξηση 7 μονάδων στον
δείκτη της και φτάνοντας τις 128 μονάδες να ανακτήσει την πρώτη θέση από την Ινδονησία,
η οποία την κατείχε τα τελευταία 5 συνεχόμενα τρίμηνα, ενώ την μεγαλύτερη
μείωση ύψους 8 μονάδων σημείωσαν το Χονγκ-Κονγκ και η Ιαπωνία, φτάνοντας τις
103 και 73 μονάδες αντίστοιχα.