Με έξι τραγωδίες, μια αριστοφανική κωμωδία, τις
ξένες μετακλήσεις να λείπουν αλλά και για πρώτη φορά με αγγλικούς υπέρτιτλους
σε όλες τις παραγωγές του, το Φεστιβάλ Επιδαύρου σηκώνει αυλαία στις 5 Ιουλίου,
δίνοντας βήμα στο «νέο αίμα» του ελληνικού θεάτρου. «Θεωρώ σημαντικό που η
Επίδαυρος αρχίζει φέτος με δυο νέα παιδιά, τον Δημήτρη Καραντζά και τον Εκτορα
Λυγίζο, να φέρνουν τη δική τους δημιουργική πνοή.
Είναι μια σημαντική αλλαγή
διότι πηγαίνανε στην Επίδαυρο για δεκαετίες οι ίδιοι και οι ίδιοι, αναπαράγοντας
το ίδιο», τόνισε -σε σημερινή συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε με αφορμή
την έναρξη των Επιδαυρίων- ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Ελληνικού Φεστιβάλ,
Γιώργος Λούκος που επιστρατεύει φέτος τους νεότερους σκηνοθέτες στην 60άχρονη
ιστορία του θεσμού.
Με την υπογραφή του νεότερου σε ηλικία σκηνοθέτη που γνώρισε ποτέ το αργολικό θέατρο, το Φεστιβάλ Επιδαύρου παρουσιάζει το Σάββατο την «Ελένη» του Ευριπίδη. «Δεν θεωρώ, ότι το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου λειτουργεί σαν άβατο και είναι ένας "κλειστός χώρος" μόνο για ορισμένα ονόματα. Είναι άσχημο να κρίνεται κάτι βάσει ηλικίας και όχι βάσει του τελικού αποτελέσματος.
Με την υπογραφή του νεότερου σε ηλικία σκηνοθέτη που γνώρισε ποτέ το αργολικό θέατρο, το Φεστιβάλ Επιδαύρου παρουσιάζει το Σάββατο την «Ελένη» του Ευριπίδη. «Δεν θεωρώ, ότι το Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου λειτουργεί σαν άβατο και είναι ένας "κλειστός χώρος" μόνο για ορισμένα ονόματα. Είναι άσχημο να κρίνεται κάτι βάσει ηλικίας και όχι βάσει του τελικού αποτελέσματος.
Προσωπικά
χαίρομαι πολύ που δουλεύω τη συγκεκριμένη παράσταση σε αυτό το χώρο γιατί μου
δίνει έμπνευση και δυνατότητες για περαιτέρω βήματα», ανέφερε ο 26χρονος
Δημήτρης Καραντζάς, που ανεβάζει μία από τις πιο γνωστές τραγικοκωμωδίες του
Ευριπίδη αναθέτοντας στους ηθοποιούς του την αναζήτηση του τραγικού στοιχείου
στην ιστορία της γυναίκας για χάρη της οποίας έγινε, σύμφωνα με το μύθο, ο Τρωικός
Πόλεμος.