Οι Έλληνες συνεχίζουν
να επενδύουν σε καφετέριες, σουβλατζίδικα και κομμωτήρια, παρά στην καινοτομία
και στις εξαγωγές, όπως προκύπτει από πανευρωπαϊκή έρευνα της Ευρωπαϊκής
Επιτροπής, η οποία ήθελε να διαπιστώσει κατά πόσον μεταβλήθηκε το μοντέλο των
χωρών κατά τη διάρκεια της κρίσης.
Σύμφωνα με την *«Καθημερινή»*, όσοι
παρέμειναν σταθεροί στις «αξίες» της ελληνικής οικονομίας επιβραβεύτηκαν, καθώς
αυτοί που πόνταραν στην εξωστρέφεια και σε άλλους πιο παραγωγικούς τομείς είδαν
τα κέρδη τους να μειώνονται. Εξαίρεση υπήρξε ο κλάδος του τουρισμού. Αντίθετα,
οι παραδοσιακοί – μη παρα... περισσότερα »