Περισσότερο χώρο στο καλάθι των
καταναλωτών καταλαμβάνουν πλέον τα ελληνικά προϊόντα που κερδίζουν συνεχώς
έδαφος, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Η έρευνα μέτρησε την καταναλωτική στάση έναντι του ελληνικού προϊόντος και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Έλληνες εμπιστεύονται την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων: το 57,86% θεωρεί πως τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οι 6 στους 10 θεωρούν ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι καλύτερα σε ποιότητα από τα εισαγόμενα, σύμφωνα με «Τα Νέα».
Βάσει της έρευνας, οι 9 στους 10 (ποσοστό 93%) δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, οι 8 στους 10 (79,20%) δηλώνουν ότι θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο την προτίμησή τους στην ελληνική παραγωγή στο μέλλον, ενώ επίσης οι 8 στους 10 πιστεύουν ότι όταν αγοράζουν ελληνικά προϊόντα ενισχύουν την οικονομία και την απασχόληση.
Η έρευνα μέτρησε την καταναλωτική στάση έναντι του ελληνικού προϊόντος και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι Έλληνες εμπιστεύονται την ποιότητα των ελληνικών προϊόντων: το 57,86% θεωρεί πως τα ελληνικά προϊόντα είναι υψηλής ποιότητας, ενώ οι 6 στους 10 θεωρούν ότι τα ελληνικά προϊόντα είναι καλύτερα σε ποιότητα από τα εισαγόμενα, σύμφωνα με «Τα Νέα».
Βάσει της έρευνας, οι 9 στους 10 (ποσοστό 93%) δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν να αγοράζουν ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον, οι 8 στους 10 (79,20%) δηλώνουν ότι θα αυξήσουν ακόμη περισσότερο την προτίμησή τους στην ελληνική παραγωγή στο μέλλον, ενώ επίσης οι 8 στους 10 πιστεύουν ότι όταν αγοράζουν ελληνικά προϊόντα ενισχύουν την οικονομία και την απασχόληση.