.«Οι ολιγάρχες στην Ελλάδα συνθέτουν τη δομή της κοινωνίας»


Εκτενείς αναφορές στις υποθέσεις διαφθοράς και την ατιμωρησία στην Ελλάδα γίνονται από μεγάλες εφημερίδες των ΗΠΑ, αλλά και σε ραδιοτηλεοπτικές εκπομπές, με αφορμή την ετήσια έκθεση της «Διεθνούς Διαφάνειας».

Ενδεικτική ήταν η χθεσινοβραδινή εκπομπή του δημοσιογράφου Κρις Μάθιους στο δίκτυο MSNBC, όπου σε αφιέρωμα για την Ελλάδα δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στα διαπλεκόμενα συμφέροντα και στη φοροδιαφυγή, με αφορμή την ετήσια έκθεση της «Διεθνούς Διαφάνειας» που κατατάσσει την Ελλάδα ως το πιο διεφθαρμένο κράτος στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Στις λιγότερο ορατές πτυχές της ελληνικής παθογένειας, εστιάζει η αμερικανική εφημερίδα New York Times, επισημαίνοντας σε δημοσίευμά της ότι πολλά από τα δεινά που αντιμετωπίζει η Ελλάδα οφείλονται στην διαπλοκή, δηλαδή στις σχέσεις που έχουν αναπτύξει ισχυρές επιχειρηματικές οικογένειες με το πολιτικό σύστημα, το οποίο, όπως αναφέρει, υπερασπίζεται τα προνόμιά τους.

Ευθύνη δεν έχει μόνο ο δημόσιος τομέας για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αλλά και μια ολιγάριθμη ομάδα πλουσίων οικογενειών, πολιτικών και ΜΜΕ που «συνθέτουν τη δομή ισχύος της ελληνικής κοινωνίας» υποστηρίζεται στο δημοσίευμα προβάλλοντας ιδιαίτερα την υπόθεση του επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, για τον οποίο αναφέρουν ότι περιλαμβάνεται στη «λίστα Λαγκάρντ».

Η Wall Street Journal σε αναφορά της για την έκθεση της «Διεθνούς Διαφάνειας» σχολιάζει την αύξηση της διαφθοράς στις χειμαζόμενες χώρες της Ευρώπης και ιδιαίτερα στην Ελλάδα, η οποία ξεπέρασε τη Βουλγαρία ως την πιο διεφθαρμένη χώρα της Ευρώπης, όπως χαρακτηριστικά τονίζεται.

Η Los Angeles Times και άλλα έντυπα δίνουν έμφαση στη διαφθορά και στη συνεχιζόμενη ευρεία φοροδιαφυγή στη χώρα, όπως τονίζεται, επισημαίνοντας παράλληλα ότι η «Διεθνής Διαφάνεια» πιστεύει ότι υπάρχει στενή σχέση μεταξύ φτώχειας, αναταραχών και αντίληψης για τα επίπεδα διαφθοράς σε μια χώρα.

.

.

ZOGRAFOU NEW POLIS ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.

Η ΛΙΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ ΜΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΩΤΗΣ ΕΔΩ

.

.

ΖΩΓΡΑΦΟΥ NEWS1 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

.

.